Evlilik Sitesi

Samsun Evlenmek İsteyen Bayanlar

Samsun Evlenmek İsteyen Bayanlar Tülin ben arkadaşlar. Samsun Evlenmek İsteyen Bayanlar var ise doğrudan bana mesaj atabilir. Bu süreçte kendimle ilgili birtakım bilgiler de vermek istiyorum. Öncelikle Samsun’da evlenmek isteyen bayanlar arasındayım. Samsun Evlenmek İsteyen Bayanlar Yaşım 30. Atakum’da oturuyorum. Çalışan bir bayanım. Gayet de güzelim o konuda sorunum yok çok şükür. Teklifler geliyor tabi gerek evlilik gerekse arkadaşlık konusunda. Ama artık ben ciddi bir erkek arıyorum. Can sıkıntısı değil asıl sorunum, evimin hanımı olmak istiyorum. Eşim istemezse evlendikten sonra çalışmam o konuda da problem yok. Ama anlaşmamız önemli. Bu yüzden mesajlarınızı bekliyorum. Telefon numaramı paylaşacağım ve ondan sonra da sohbete başlarız.

Samsun Evlenmek İsteyen Evlenmemiş Bayanlar

Samsun Evlenmek İsteyen Bayanlar Bu güzelliğim nedeniyle bana çok soru geliyor. Daha önce evlendin mi falan diye. Hayır evlenmedim. Nişan falan da yapmadım. Samsun Evlenmek İsteyen Bayanlar Arkadaşlıklarım olmadı değil ama kalıcı olsalardı zaten buradan ilan açmazdım. Sonuç itibariyle Samsunda evlenmek isteyen bayanlar arasında yerimi aldım. Eee ne duruyorsunuz yahu mesajlarınızı atın da bakalım neler olacak diye. Bilirsiniz kadınlar öyle sabırlı değildir. Ama bende o sabır var hiç merak etmeyin.

Diğer Evlilik Sitesi ilanlarını Buradan inceleyebilirsiniz.

Samsun Evlenmek İsteyen Erkekler

Bayanlar gibi erkekler de var burada evlenmek amacında olan. Ama tanıdınız mı beni peki? Ruhsal problemlerim yok, anlayışlıyım ama biraz kıskancım. Neden ruhsal problemden bahsettim onu da söyleyeyim. Bazen panik atak geliyor bana insanlar da diyor neyin var. Ya yok bir şeyim panik atak bende çocukluktan kalma ufak bir durum. Bu yüzden Samsunda evlenmek isteyen erkekler bana mesaj atarsa daha iyi anlaşır ve konuşuruz. Seçim şansı bana ait ama herkese şans vereceğimi de buradan söylemek istiyorum. Eee o zaman ben kaçar beyler. Mesajları beklemeye başlıyorum hayırlısıyla.

Size Yakın İlanlar

  • Samsun Dul Bayan
    10000
    samsun dul bayanGülnihal ben merhabalar. Samsun dul bayan arayışında olanlar için geldim umarım güzel bir arkadaşlık başlatırız ne dersiniz? Yaşım 41. Ama öyle yaşlı muamelesi yapmayın gördüğünüzde aşık olacaksınız. Evet böyle de…
    Tags: samsun, değil, yok, istiyorum
  • Samsun Bayan Arkadaş
    10000
    samsun bayan arkadaşSelda benim adım. Samsun bayan arkadaş arayan beyler için burada olduğumu söylemek istiyorum. Nasılsınız bakalım, beni soracak olursanız ciddi bir heyecan var üzerimde. Çünkü ilk kez Samsun bayan arıyorum diyenler…
    Tags: samsun, falan, mesaj
  • Evlenmek İsteyen Zengin Bayanlar
    10000
    evlenmek i̇steyen zengin bayanlarNesrin ben arkadaşlar. İyi günler diliyorum öncelikle. Evlenmek isteyen zengin bayanlar arasındayım. Kendimi çok övmeden biraz tanıtmak isterim. 31 yaşındayım ben. Aile şirketimiz var. Yönetici pozisyonundayım. Artık bizimkiler evlenmem gerektiğini…
    Tags: evlenmek, yok, var, isteyen, o, bayanlar, değil, yüzden, buradan, istiyorum
  • Evlenmek İsteyen Dul Bayanlar
    10000
    evlenmek i̇steyen dul bayanlarCeylan ben arkadaşlar. İyisiniz umarım. Evlenmek isteyen dul bayanlar telefon numarası arayanlar için buradayım. 35 yaşındayım. 3 yıldır dulum. Çocuğum yok. Sevgili aramıyorum aslında. Evlenecek bir kişi arayışındayım. Yaşamış olduğum…
    Tags: evlenmek, bayanlar, isteyen, yok

”SSS”

Samsun Evlenmek İsteyen Evlenmemiş Bayanlar

Samsun Evlenmek İsteyen Bayanlar Bu güzelliğim nedeniyle bana çok soru geliyor. Daha önce evlendin mi falan diye. Hayır evlenmedim. Nişan falan da yapmadım.

Samsun Evlenmek İsteyen Erkekler

Bayanlar gibi erkekler de var burada evlenmek amacında olan. Ama tanıdınız mı beni peki? Ruhsal problemlerim yok, anlayışlıyım ama biraz kıskancım.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Başa dön tuşu